Utvilad till max.

Gud, vilken skön natt det har varit! Jag hoppas att det håller i sig nu att Tino börjar sova praktiskt taget hela nätter som han gjorde inatt. Han sov mellan 21:30 - 05:00, 7 timmar det är rekord! :) Sen somna han om och vaknade 08:45 igen. Själv däcka jag runt 01:00, men jag sov ändå mycket skönare än vanligt. Det behövs nog att få sova några timmar oavbrutet ibland. Därför vaknar jag som en häxa men idag vakna jag som en drottning, haha. Idag lagade vi tacos till hela familjen, jag tror det finns en massa kvar så jag ska nog ta en sen för dom andra ska på bio och se Narnia men jag blir ju hemma med min lillplutt så ska se vad vi hittar på? Just nu ligger han och sover igen i alla fall, han har blivit jätte trött på dagarna nu. Vet inte om det är för att han är sjuk eller om det är för att jag äter hostmedicin? Nåja, jag skriver senare igen när alla har gått och jag inte har något speciellt för mig. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0