Snart blir det nog sängen banne mig.

Jag har suttit och funderat länge nu om jag ska sitta uppe tills Elias kommer (vilket kan bli ganska sent eftersom att dom gick på 21:00 bion) eller om jag ska krypa ner under täcket under våran sköna sköna säng?
Fast Elias ville att jag skulle vänta på honom för han ville somna med mig så vi får se. Jag kanske lägger mig och vilar åtminstone, jag behöver det känner jag. Men innan dess ska jag skriva lite och sen ta mina mediciner. :)
Lilleman vaknade strax efter att jag skrev klart förra inlägget, sen så var han uppe en stund med mig och vi satt och kollade lite halvt på någon film som handlade om en robot som vill bli människa tydligen. Men sen efter att han hade varit uppe i 1 och en halvtimme så blev han lite sömnig och då var det dags att göra i ordning för natten. Olyckligtvis så somnade han vid tutten, just det gjorde inte så mycket men det jag syftade på var att han vaknade och blev jätte pigg när jag la ner honom i sängen. Precis som när han var lite mindre sen har han börjat med att när jag tar upp honom och försöker vagga honom så spänner han ut hela kroppen, som om att han vill hoppa ur min famn på något sätt. Även när man håller honom upprätt så har han börjat slänga sig bakåt, så det gäller verkligen att hålla koll nu! Hur som helst, tillslut somnade han och då har jag bara suttit här och gjort nada. Kul? Inte! Oj, nu slipper jag vänta på Elias för nu kom dom hem i skrivande stund, haha! Men ska gå i alla fall, bye. <3



Min skatt just nu! Jag älskar dig, du är hela min värld. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0