Sjuk igen!

Efter en hel dags sängliggande så orkar jag äntligen komma upp och få i mig nåt i magen. Drack en kopp te med 2 ostmackor nyss. Jag vaknade imorse med världens feber frossa, kände mig helt hängig och svag. Det är verkligen inte kul att bli såhär sjuk när man har barn .. Som tur är så har Tino varit lugn idag, hans farfar fick ta honom en stund på förmiddagen, skönt! Och sen när han väl kom tillbaka så somna han och då fick jag mig också en blund. Nackdelen är ju den att Elias är lika sjuk han med så ingen av oss är så särskilt pigga idag. Men vissa saker måste man ju bara göra, som att byta blöja, amma o.s.v. Nej, jag känner att huvudvärken håller på att ta över det här, ska vila lite till nu. Sorry för kass update! Hoppas att ni mår bra i alla fall. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0