Rastlös på hög nivå.

Åh, jag har så tråkigt att jag vet inte vad jag ska ta mig till. :/ Efter att jag skrev förra inlägget så gjorde ju jag lunch sen käkade vi lite snabbt och så följde jag med min svägerska upp till våran granne Rafsa så hon fick gosa lite med Tino. Vi satt där och snackade lite skit och sen när vi gick ner igen så somnade både jag och Tino brevid min stora älskling. Sov i typ 2 - 3 timmar så det var ju alldeles mörkt ute när vi vaknade, efter det så fikade vi lite. Tino fick då ligga i babygymmet och jag la honom på mage igen, kollar bort i 2 sekunder och så ligger han på rygg när jag kollar ner. Sen så la jag honom på mage på nytt och då fick mamma äntligen se när han vände sig. Men tänk att det går så fort, det blir värre sen när han börjar vända från rygg till mage. Då gäller det att ha stenkoll på skötbordet alltså! Håller på att nattar Tino nu så måste springa fram och tillbaka mellan hans säng och datan. Sen när han väl har somnat så ska väl jag och Elias också sova snart tror jag! Nåja, det här får räcka för idag. :) Godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0