Ont!

Imorse när jag vakna så kände jag att jag har världens nackspärr fast inte i nacken? Utan mer mot axeln/skulderbladet. :/ Vi får se om jag tränar ikväll då, vill så gärna men det är inte kul när man knappt kan kolla åt sidan utan att det gör så ont .. Nåja, snart ska vi käka. Är jätte hungrig för har inte ätit sen klockan 08:00 imorse, vi var på BVC nu på förmiddagen för jag skulle fylla i något formulär om hur man mår som mamma. Då passade vi även på att väga och mäta. På 2 veckor så har Tino gått från 6715 g till 6895 g och från 62 cm till 64 cm. :) Och huvudomfånget är från 40,5 till 41,2. Min lilla prins växer som han ska! Efter det så gick jag till centrum och väntade på Elias som slutade tidigt idag och nu är vi bara hemma och vilar som sagt. Träningen börjar inte för äns klockan 20:00 ikväll så vi har lång tid på oss att vila. Skönt, med tanke på att Tino vaknade varannan timme inatt igen, vet inte vad som har hänt med honom? Och det hjälper inte att att stoppa in nappen eller klappa lite på hans huvud utan han ska minnsann somna vid tutten 100 gånger om. Jag ska testa att ge honom gröt som kvällsmål idag istället och se om han håller sig på det och sen om han vaknar inatt ska jag även testa att amma  på båda brösten så att han får i sig extra mycket mat, hihi. Vi ska se om det hjälper i alla fall. Hörs ikväller! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0