Om 2010.

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Blev mamma! :)

- Höll du några av dina nyårslöften?
Skulle sluta röka, men slutade inte röka för äns 20 januari då jag fick reda på att jag väntade Tino.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, min kompis Malin fick en dotter exakt 1 vecka och 17 minuter efter mig. Även Jennie och Josefin blev föräldrar i början av året.

- Dog någon som stod dig nära?
Ja, min styvfarfar, eller vad man ska säga .. :/

- Vilka länder besökte du?
Sverige bara.

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Dels är det ju lägenhet men också att umgås lite mer med min mamma eller pappa, känns som om jag träffar dom allt för sällan.

- Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17/9-10, dagen då Valentino bestämde sig för att titta ut. Det kommer jag alltid att ha på minnet.

- Vad var din största framgång 2010?
Vet inte om det är en framgång, men jag har mognat väldigt mycket som person under år 2010.
Tror nog att det beror mest på att jag förberedde mig på mammalivet så jag var ju tvungen men också för att jag har insett att vissa dåliga saker kan man leva utan. Att flytta från behanlingshem efter 3 år var en stor framgång för mig!

- Största misstaget?
Ingenting vad jag kan komma på.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, lite förkylningar här och där men det är inte så farligt.

- Bästa köpet?
Hm? Det måste nog vara min digitalkamera i så fall.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till Valentino.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick reda på att jag var gravid och födde min son ofcourse! <3

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Gubben i lådan, Just the way you are, Mikrofonkåt, Whip my hair, Love the way you lie och ja, några till.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare!

- Vad önskar du att du gjort?

Finns ingenting jag önskar att jag borde ha gjort faktiskt.

- Vad önskar du att du inte gjort?
Samma som ovan, finns inget jag vill ha ogjort heller.

- Blev du kär i år?
Fortfarande kär sen 2009.

- Hur många förhållanden?
Ett.

- Favoritprogram på tv?
Kollar sällan på tv, men Jersey shore var väl en favorit.

- Bästa boken du läste i år?
Halva Breaking dawn. :)

- Största musikaliska upptäckten?
Pass.

- Något du önskade dig och fick?
Min son. <3

- Något du önskade dig men inte fick?
Längre och varmare sommar.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Min födelsedag år 2010 var väl inte den bästa precis, jag bodde kvar på behandlingshemmet, både jag och Elias mådde dåligt psykiskt den tiden och ja, så min dag såg ut som så att jag gick till skolan, fick en panikångestattack i matsalen? Och sen raka vägen hem till behandlinghemmet där Ronja hade varit gullig och bakat cheesecake i alla fall! Då blev jag på lite bättre humör. Men i år fyller jag 18 år så då ska det firas!

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej, tror inte det.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min vanliga stil, eller stil och stil men det är olika. Leggins för det mesta med någon tunika men kan även gå med mjukisar eller jeans ibland också.

- Vad fick dig att må bra?
Elias många gånger.

- Vem/vilka saknar du?
Sandra och Emma.

- De bästa nya människorna du träffade?
Malin!

- Årets bög?
Pass.

- Årets andra halva?
Pass.

- Årets bästa vän?
Pass.

- Årets fjortis?
Pass.

- Årets damp?
Pass.

- Årets största kärlek?
Elias Pérez.

- Årets nyaste nykomlingar?
Pass.

- Årets besvikelse?
Pass.

- Årets snällaste?
Min svägerska. :)


Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Leah

Åh älskling! Tro mig du är den bästa personen jag har lärt känna detta år också! <3

2011-01-01 @ 21:43:22
URL: http://singingmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0