Nervös!

Usch, jag är så nervös! Imorgon kommer min soc hit och jag blir alltid så nervös när vi ska ha soc möte o.s.v. Vet inte varför men liksom det känns som om att när dom kommer då är det allvar. Men men, det kommer nog gå bra. Jag har en ny socialsekreterare dessutom så då känns det lättare att prata istället för någon som man har tjaffsat med. Dom kommer hit klockan 10:00 på morgonen så jag tror jag ska hoppa in i duschen lite snabbt strax sen gå och lägga mig. Efter att dom har varit här så ska jag åka och möta min svägerska för vi ska åka till Ikea igen, jippie! :) Sen så får jag inte glömma att hämta ut mitt paket innan det.
Idag har vi i alla fall varit i Huddinge och träffat Terese och Isolde, vi fikade på något fik där och jag åt en hälsotallrik hette det, med kyckling och olika grönsaker, keso m.m. Drack även en loka citron till det! Sen så kollade vi lite i affärer, jag följde med henne till bansinmacken för att hon skulle köpa nånting där och sen åkte vi hem. :) Så det har varit en bra dag! Tyvärr, blev det inag bilder idag för kameran är inte direkt det första man tänker på när man träffar någon ny sådär men kanske till nästa gång, vem vet. :) Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Terese och Isolde

jag hade roligt :) Igen igen :D

2011-01-27 @ 14:56:02
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0