Ett litet uppehåll.

Hej och förlåt mig för mitt usla bloggande! Har haft ett litet uppehåll så att säga p.g.a att jag har legat hemma sjuk med halsfluss och feber (ni förstår nog då kanske). Men nu efter 4 dagar med penicillin så mår jag mycket bättre! :) Trodde aldrig att det nya året skulle få en sånhär start med att vara sjuk 2 gånger på raken, har knappt varit ute under hela januari. Men idag så kom vi iväg minnsann. :) Vid 15:30 tiden så åkte vi till Söder för att hälsa på Malin och Leah i deras nya lägenhet. När vi kom fram så handlade vi en snabbis lite ingridienser (hur det nu stavas?) till en jätte god kyckling sallad som vi gjorde och sedan åt och efter det kollade vi på filmen Precious samtidigt som vi mumsa i oss naturgodis, hihi. :) Den var väldigt hemsk, jag varnar er! Var nära på att börja gråta flera gånger alltså. :/ Men den var ändå bra tillslut som i dom flesta filmerna. Sen så satt vi kvar ett bra tag och snackade, drog väl runt 21:30 nån gång och nu är jag hemma. Jag är helt slut så jag ska strax gå och lägga mig, imorgon ska jag möta Alexzandra för hon har köpt kläder till Tino. Jag får se om vi ska prata med Emma och Sandra också ifall dom ska komma ut? Men det blir väl efter lunch någon gång så att jag kan ge gröt till Tino här hemma, det blir så jobbigt annars om jag ska ta med mig och hålla på. Hur som helst, bjuder på lite bilder från idag som förlåt för min dåliga update. Dumma mig! Godnatt. <3













Haha, båda sötisarna ser en aning vettskrämda ut på den här bilden! Små älsklingarna, jag är verkligen glad över att Tino har en barndomskompis för livet och då kan man säga äkta barndomskompisar eftersom att dom känt varann ända sen dom låg i magen kan man säga, haha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0