Lazy saturday.

Idag har vi bara varit hemma, vi skulle egentligen åkt till IKEA men precis när vi skulle dra så fick jag så sjukt ont i magen. Tror det var den där broccoli soppan som jag åt till lunch tidigare. :/ Så vi fick stanna hemma och mysa istället. Imorgon ska jag i alla fall försöka tvätta och städa lite hade jag tänkt, även bada lilleman o.s.v.
Sen på måndag ska jag träna på kvällen mellan 19:00 - 21:00. Tisdag samma sak fast då är det mellan 18:00 - 20:00, ska kanske gå på föräldragruppen på dagen dessutom. På onsdag ska jag träffa en på BVC och kanske vara på öppna förskolan men vi får se hur det blir med det också och på torsdagen så ska vi åka hem till Malin och Leah sen träna mellan 20:00 - 21:00. :) Slutligen på fredag så kommer soc hit och vi ska prata lite om framtiden m.m. Tror nästa vecka kommer gå väldigt fort, ska i alla fall försöka börja hitta på mer saker och inte sitta inne hela dagarna. Ska försöka skaffa busskort så småningom också, men det har känts så onödigt eftersom att jag sällan åker tåg fast sen när jag väl vill göra det så går ju inte det om jag inte har bussremsa men den tar ju slut så himla fort .. Men men, har precis nattat Tino nu eller ja, för 30 minuter sen men det tar ju ett tag. Ska försöka få tillbaka mina gamla rutiner på honom och försöka lägga honom tidigare. Fast det är väldigt svårt på små bebisar eftersom att dom säger ju till själva när dom är trötta, hungriga eller uttråkade men lite rutin på det hela kan vi nog få in minnsann! Jag tror att jag ska lägga mig nu jag med annars somnar jag så himla sent .. Ska ställa klockan också så jag kommer upp tidigare på morgonarna. Visst, jag har ju redan en levande väckarklocka här hemma men han somnar ju om efter ett tag han med. Han brukar oftast vara klarvaken runt 08:00 på morgonen och då passar jag på att byta blöjan men sen så somnar vi båda om men istället för att jag ska lägga mig då så ska jag försöka gå upp istället och kanske duscha eller vad jag nu vill göra.
Så natti natti med er! <3



Min älskade familj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0