Last day!

Nu är det söndag och det är sista dagen på veckan, även sista dagen på Elias 3 veckors långa jullov. På ett sätt ska det bli tråkigt för nu vet jag att jag inte kommer få träffa honom lika ofta igen men på ett sätt ska det bli så skönt med rutiner och vardag. Det känns som om vi har haft lata helgdagar länge nog nu och jag orkar inte sitta hemma och ruttna längre. Visst, jag har/är vart/ju sjuk men förhoppningsvis så kan jag ändå få komma ut lite snart och börja göra saker. På torsdag öppnar klubben igen, då blir det träning för min del. Kom gärna förbi Skogåsskolans gympasal om ni är intresserade av att börja träna kickboxning. Man kan träna gratis 2 gånger men sen kostar det 200:-/månaden eller 800:-/termin. Det är väldigt roligt och ger bra träning! Hur som helst, just nu sitter jag och väntar på att Elias ska vakna så vi kan göra lunch någon gång. Det blir gräddstuvad pytt i panna idag istället för vi käkade i centrum igår så då orkade vi inte göra mer mat när vi kom hem. Vi träffade även på Arsany som hade med sig en sen julklapp till Tino från London, en gosedjurs hund som kan skälla när man trycker på dens hand. :) Nej, nu ska jag lägga Tino en stund och sen när han vaknar så blir det gröt ska även testa att lägga till lite mosad banan på det hela. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0