Klick klick!

Okej, nu har jag gjort något väldigt spontant här. Men det gör ingenting för det kommer ändå komma till användning förr eller senare och det var något jag bland annat verkligen verkligen ville ha och funderat länge på. Jag gick nämligen in på H&Ms hemsida och klickade hem lite prylar, bland annat en jeans jacka. Har länge tänkt på att jag skulle vilja ha en till våren/sommarkvällar och nu beställde jag en. Kunde då inte låta bli att beställa lite annat som jag hittade billigt både till mig och lillprinsen. :) <3



350:- från H&M.


100:- från H&M.


100:- från H&M.

80:- från H&M.


40:- från H&M.


50:- från H&M.


100:- från H&M.


50:- från H&M.

Som ni ser så satsar jag mycket på korallfärgat i vår, tror dom där sakerna kommer passa till någon fin vit eller svart tunika under. :) Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack tack :) är glad att den snart e över :P vill bara få ut honom nu :)

2011-01-15 @ 18:46:57
URL: http://loloemelie.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag förstår inte hur alla kan säga så :P jag tycker bara magen är jobbig hihi :) ja de blir en pojke han ska få heta kiyan :) de här kanske är en lite konstig fråga men har jag helt fel om jag säger att du känner min syster :P fanny heter hon <3

2011-01-15 @ 18:56:55
Postat av: Anonym

okej :P får väl hoppas att man ser tillbaka på sista tiden som positivt även fast jag hatar de haha :P ah okej då hadde jag inte helt fel :)<3

2011-01-15 @ 19:08:56
Postat av: Elin

Det ser jättefint ut alltihopa, väldigt vårigt och fräscht! Tack snälla för din gulliga kommentar på min blogg, vad kul att du gillar mitt pyssel och Alvas rum :) kram Elin

2011-01-17 @ 09:53:12
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0