Idag har vi introducerat havregröt!

Yes, min lilla pojke fick idag smaka på lite gröt till lunch. Han verkade tycka om det rätt mycket men han åt kanske ca 3 teskedar ungefär bara. Men sen blev han lite ledsen för jag tror han blev ganska trött .. Jag får försöka matcha det där bättre imorgon. Så att han varken är för hungrig, mätt eller trött när vi ska ge honom gröt. Tänkte testa det i 1 vecka ungefär och om det funkar bra så ska jag börja med lite mosad potatis eller så. Ska även köpa en burk katrinplommon OM han skulle bli hård i magen nu .. Ska borsta tänderna snart för vi tänkte försöka komma ut på en kort promenad och få lite frisk luft, det kanske blir en tripp till centrum. Ska handla gräddstyvad pytt i panna som vi ska käka sen. :) Ciao! <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0