Helt slut!

Sitter här och har hunnit duscha, äta, amma Tino och lagt honom för en stund sen. Hoppas på att han sover bra den här natten som han gjorde inatt, han vaknade bara 1 gång. Idag så träffade vi Malin och Leah i centrum, vi satt och fikade ett tag. Jag köpte en salami fralla med en ramlösa granatäpple till det, haha! Elias tvingar mig att inte äta för onyttigt, vi försöker banta tillsammans. Min motivation till det försvann ju förra veckan då när jag blev sjuk .. Men idag har jag tränat som bara den fast det märks ju att man inte är på topp alltså men snart så.
Hur som helst, efter att vi hade fikat så gick vi in på Apoteket för Malin skulle handla näsdroppar och sedan Ica för jag skulle köpa nya blöjor till Tino i storlek 4 som var Up&go typ, jätte bra ju! ;) Sen skulle vi till Statoil och pumpa hjulen på Malin vagn som hon ska sälja imorgon men oturligt nog så blev det punktering på den från ingenstans? :/ Hoppas det fixar sig i alla fall och blir allt för dyrt att laga eller köpa nytt hjul. Nej, nu ska jag krypa ner under täcket tror jag. Så man är pigg och glad imorgon när Tino ska träffa sin morfar. :) Jag ska möta honom på Söder runt 13:00 tiden och han ska bjuda mig på lunch. Natti natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0