Ge mig vår, snälla!

Jag säger bara att NU är jag trött på all denna snö och kyla. Jag är ingen vintermänniska, har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. Visst, när man var liten kunde man vara ute ett tag och bygga snögubbar m.m.
Men jag skulle aldrig få för mig att göra det nu, i så fall sen när Tino är stor nog att kunna vara ute i snön och leka. Förut tyckte jag att det var mysigt när det snöade men inte äns nu, nu blir jag bara deprimerad så fort jag kollar ut. Men det kanske är en såndär sak som man bara tänker på just när man har småbarn. Det är inte så värst kul med overallen på/av överallt och det är inte så värst kul att dra barnvagnen upp för hala backar. Nej, fy jag skippar gärna vintern tack. Hur som helst, så blev det inte så mycket bloggande för min del igår. Jag var alldeles för trött på förmiddagen bara för att jag hittade Tino klarvaken i sin säng 05:30 .. Men sen på eftermiddagen gick jag upp till centrum för att möta upp en tjejkompis med hennes son och vi gick ute i kylan runt hela Skogås kändes det som. Skönt med lite motion i varje fall! Men så märkte jag inatt att det inte var så bra för nu känns det som att Tino hostar ännu mer igen eller att han börjar få tillbaka hostan rättare sagt .. :/ Så idag blir vi bara hemma igen som alla andra dagar. Nu ska jag ge lilleman lunch här så får vi se vad vi ska hitta på efter.
<3



Någon mer än jag som längtar till våren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0