Filmkväll igår.

Godkväll! Kunde inte blogga igår för att blogg.se var ur funktion, kunde inte heller läsa några bloggar så det var lite tråkigt. :/ Igår var vi i alla fall hemma hela dagen förutom när vi gick upp till centrum för att handla lite gottis till filmkvällen vi hade. Ungarna kom över (alltså Chicos ungar, Elias brors barn om man säger så). Då kollade vi på Karate kid och myste. Idag har jag inte fått mycket gjort, skulle egentligen städat men hann bara småplocka lite för att Tino har knappt sovit nånting idag. Han har så svårt att komma till ro, för när han väl blir trött så gör han allt för att vara vaken typ och tillslut blir han ju övertrött för att han inte sovit men han lyckades sova åtminstone en halvtimme? I min famn .. Nåja, imorgon ska vi till öppna förskolan för jag ska träffa en tjej som jobbar där och efter det så ska vi träffa Malin och Leah för dom kommer till Skogås. :) Tror jag ska stoppa in en tvätt i maskin nu, ska lägga mig tidigt idag så det blir nog inte mer inlägg än det här. Puss! <3







Tino kämpar och kämpar varje dag med att vända sig från rygg till mage nu men han får inte med huvudet riktigt fast idag var han såååå nära men som sagt huvudet vill inte med, hihi. :)

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Mysig¨kväll ni verkar ha haft :)

Vi ska ses onsdag va :D? <3

2011-01-24 @ 11:15:09
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0