Duktiga mig!

Nu har jag tränat 2 dagar i rad, kommer nog ha grov träningsvärk imorgon men det är bra för då är det ett tecken på att man tränat hårt eller ja, på god väg. Idag lyckades jag åtminstone springa 10 hela varv, haha!
Idag så var vi och träffade min älskade pappa på Söder, vi käkade på en kina restaurang precis mitt emot Medborgarplatsen sen så gick vi in på Söderhallarna och kollade runt. Gick in på Indiska och fick med mig ut ännu en till ljuslykta och Chai te (min favorit) som pappsen min betalade. Men men, sen åkte jag hem, Elias kom och mötte mig i centrum så vi gick in på bibblan för skulle skriva ut lite blanketter och passade även på att amma Tino där. Sen kom vi hem och var hemma en liten stund innan vi skulle till träningen. Sitter och käkar en burk tonfisk just nu, mums. Det är så gott och saltigt, haha! Men ska nog förbereda inför morgon dagen och lägga fram kläder till både mig och Tino så behöver jag inte stå och tänka vad man ska ha på sig. Imorgon ska vi till Huddinge centrum och träffa Terese med hennes lilla Isolde vars blogg jag har fölt rätt länge nu www.sthlmsmammanterese.blogg.se, får väl se vad vi hittar på. Kanske tar en fika eller nåt i den stilen. :) Måste också städa inför torsdag morgon då soc kommer hit. Eller har än himla massa kläder överallt som jag måste röja undan, fattar inte vart allt kommer ifrån? Ändå så känns det som om jag aldrig har nåt att ta på mig men på torsdag ska jag hämta ut mitt paket från H&M som har kommit nu. ;) <3



Tino sover som en kung i sin vagn! :)



Åt världens godaste yakitori med ris idag.

Chai te 40:- från Indiska och ljuslykta 13:- från Indiska (Rea).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0