Det går undan ..

Det gick inge vidare med städningen, dammade bara lite grann och sorterade tvätt och sen gjorde jag nudlar med korv som middag till mig och Elias, haha. Efter att vi hade käkat så vaknade Tino och då tänkte jag att jag kunde passa på att bada honom. Så jag la honom på mage brevid Elias medans jag tappade upp badet, då skriker Elias Jennifer kom kom! Så jag springer in i rummet och då ligger Tino på rygg helt plötsligt och Elias frågar mig om han har gjort så förut? Då hade han tydligen vänt sig ett helt varv för första gången. Jag ska lägga honom lite på mage sen igen för jag vill också se det, hihi. :) Jag uppdaterar nog sen när Tino har somnat för natten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0