Det blev till att sitta uppe ett tag till i alla fall!

Ska lägga mig snart med Elias istället som sitter och kollar på nån sport just nu, vet inte vad exakt men det låter som boxning här ifrån. Själv fastna jag vid datan som vanligt, håller på att kolla på IKEAs hemsida och drömmer mig bort, vi ska åka dit i slutet av månaden och inhandla lite saker igen. Tycker det är skönt att handla lite smått i taget så har vi nästan allting tillslut när vi väl ska flytta. Fast såklart kommer jag ju åka dit sen i alla fall och shoppa massvis med saker och lite större saker som soffa, bord, bokhylla o.s.v. Men den här månaden hade jag tänkt köpa en ny byrå för det behöver vi redan nu i alla fall. Juste, glömde berätta att jag beställde väggord här om dagen, tyvärr kan jag inte få tag i någon bild på dom. :/ Men på den ena så står det (som vi ska ha över våran säng) "Two hearts <3 One love" och på den andra (som ska vara över Tinos säng) så står det "Så älskad från första stund .. <3". Nej, nu kom Elias här och tjatar på mig. Godnatt igen! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar Ikea, så härligt att drömma sig bort på deras hemsida tycker jag :) Väggord är verkligen fint, har länge tänkt att jag ska skaffa det, men blir aldrig av.. lät som ett väldigt passande som ni ska ha över lillens säng och fint :)



Kram S

2011-01-17 @ 16:00:46
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Ah jag vet, jag brukar göra det, men nu glömmer jag alltid bort att lägga fram kläder dagen innan, haha :)

Minnet är bra men kort :)

2011-01-18 @ 18:41:05
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

Nu är vinnaren av Dagens Blogg utsedd! :)

Kolla om det blev du, om inte så kommer det dyka upp en "Dagens Blogg" senare idag, Kanske bättre lycka nästa gång som man brukar säga. :)

2011-01-20 @ 17:48:12
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0