Då har man åkt på något j*vla virus då ..

Hej hej, idag känner jag mig lite piggare trots en dålig natt. Tino somnade först runt 21:00, vaknade 22:00, somnade om och vaknade runt 00:00, 02:00, 04:00, 06:00, 07:00 och 08:30. Då ville han gå upp för dagen och tänk hosta, snuva, ont i öronen, feber frossa och svettningar på det. Sov kanske 1 och en halv timme åt gången som mest. Vi åkte till VC imorse och då sa dom att både jag och Elias har åkt på samma sjukdom. Ända skillnaden är att mina öron tydligen är röda och svullna inuti? Så jag fick örondroppar som jag ska ta sen innan jag lägger mig. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att vila, vila, vila. Juste, efter att vi var på VC så gick vi ju till centrum för att hämta ut mediciner sen så handlade vi en snabbis på Ica, bland annat bananer, apelsiner, yoghurt, apelsin juice m.m. :)
Och när vi kom hem så satt vi och planerade min 18-års dag lite grann, jag vill inte gå ut och klubba som dom flesta gör när dom fyller 18 år utan jag vill ha något mer speciellt, typ en maskerad eller så. :) Men men, nu börjar huvudvärken smyga sig fram igen. :/ Förstår inte? Men jag blir alltid så dålig till kvällen .. Aja, får se hur jag mår imorgon, men jag ska försöka skriva ett inlägg i alla fall. Goodnight! <3


Kommentarer
Postat av: Jennie (mamma till Jason)

Fan vad trist hjärtat! Hoppas ni kryar på er snart! Jag och Jason är också dunderförkylda, så vi får väl flytta fram våran date ;) saknar dig. Puss

2011-01-04 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0