Bye bye graviditetskilon!

Yes, nu är jag taggad till 100%! Tränade idag, min dag började verkligen inte bra. Vaknade ju som sagt med nackspärr sen blev bara allting fel. Kläderna, håret, Valentino spydde ner sig själv 500 gånger så jag fick byta hela tiden tillslut fick han vara utan tröja, jag gjorde illa mig på varenda liten sak, brände fingrarna i skållhett vatten och ja, orkar inte rabbla upp allting! Jag tror att lingonveckan kommer till mig snart det är nog därför jag varit på så dåligt humör hela dagen. Men sen när jag tränade så fick jag verkligen avreagera mig och nu är jag på bra humör igen. :) Ska strax gå och lägga mig med Elias, hoppas på att Tino sover bra inatt. Men imorgon så kan jag nog sova ut så det gör inte så mycket men man vill ju gärna sova ostört ändå. Godnatt på er, et fick bli ett kort inlägg idag, skriver imorgon när jag har mer tid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0