What should i do?

Hej hopp! Vet inte vad jag ska göra men är så trött idag igen, har legat i sängen och degat mest hela dagen. Sov kanske 1 timme på dagen och vaknade på halv dåligt humör efter det .. Men nu är det bättre i alla fall. Jag känner mig som ett monster, jag känner att jag går och är irreterad dygnet runt innerst inne p.g.a allt eller inget? PMS?
Jag frågade till och med Elias om han tyckte att jag hade förändrats något och han sa "Ja, du har blivit lite drygare". Haha, tack för den älskling. Men men, Tino har ju börjat sova dåligt på nätterna nu igen. Eller igen och igen, han har nästan alltid sovit bra oftast men nu så somnar han vid 21:00 - 22:00 (idag somna han 21:00), sen vaknar han runt 02:30, 04:30, 06:30 och sen 08:00, så det är väl det som är värst där på morgonen eftersom att jag är absolut ingen morgonmänniska. Sen så vill han knappt sova på dagen längre, tror han har sovit 1,5 timme på hela dagen sammanlagt. Hur mycket sover era 5 månaders bebisar? Han visar liksom tecken på att han är trött, att han gnuggar sig i ögonen, gäspar eller fastnar med blicken. Och då när jag försöker lägga honom så blir han bara distraherad och börjar leka med täcket, sina fötter eller så tar han ut nappen så han blir grinig och tillslut är han för vaken för att kunna sova. Aja, det är bara fortsätta tänka att det går ju alltid över nån gång och det blir enklare sen när dom kan prata och man kan ha en konversation med dom små. På tal om sömn så ska jag nog ge datan till Elias nu eftersom att hans har fått virus så då använder han min och jag ska lägga mig. Natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0