Lugn och ro.

Det är så tyst här för ovanlighetens skull, haha! Nej men hela familjen Perez har åkt till kyrkan förutom en av Elias bröder då, men han är i andra sidan av lägenheten. Själv sitter jag i köket och Tino somnade för en stund sen. Stackarn han var så trött så, han grinade lite ett tag och jag kunde inte få tyst på honom men efter en stunds vaggande så däcka han direkt i min famn. Får se hur länge han sover nu då. Tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg i alla fall sen tänkte jag stoppa in en tvätt i maskin typ. Det är seg söndag idag och jag har lite ångest, har käkat pannkakor med GLASS! Första gången på ca 3 veckor som jag äter något onyttigt, men men så det blir väl hårdträning för mig imorgon och nån gång får man väl unna sig antar jag. I torsdags så var Sandra, Emma och Alexzandra hos oss. Vi gjorde lite mat och satt och snacka och dom gullade förstås med Tino. Jag är glad att han har så fina människor omkring sig som bryr sig om honom så mycket! Sen tränade vi efteråt på kvällen och rackarns vilket snökaos det blev! Chico fastnade med sin bil så vi var tvungna att putta på den flera meter, eftersom att Tino var hemma igen med farmor den kvällen så började han gråta också. Vet inte vad det kunde ha varit med eftersom att det tog sån tid med bilen så sprang jag hem och så som jag sprang har jag nog aldrig sprungit förut, haha. Hade velat sett mig själv alltså kommande flossandes där med iskalla gympaskor (men det brydde jag mig inte om då). Hur som helst, så hädanefter får han följa med till träningen eller så stannar jag hemma när det är sånt snökaos ute. I fredags var vi också hemma förutom när vi åkte en sväng till Länna och käkade lunch på Kina buffén där och sen på kvällen följde jag med och handlade ingridienser till pannkakorna så nu har vi käkat pannkakor hela helgen eller som det heter på spanska panqueques, haha! Usch, nej nu ska jag fixa med annat och vila lite tror jag. Fick sån otrolig mensvärk? Hoppas jag slipper det snart för den 23 ska jag ju sätta in p-staven och nu på torsdag så sak Tino vaccineras. :/ Min lilla plutt! <3



Tittut! :)



Världens finaste älskling som jag hitta såhär pigg och glad i sin säng, haha!



Slutligen, mina oerhört "vackra" panqueques! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0