.

Hello, orkar inte skriva något bamseinlägg så ska berätta lite kortfattat vad som hänt i dagarna. Igår var det lördag och trots efter en ganska kass natt så orkade jag ta mig till träningen och träna hårt. Det var dock bara jag, Elias och Chico där så det var ju skönt, då fick man lite special coaching. Efter en svettig timme med situps, armhävningar, några sparkar och slag på kuddar så begav vi oss mot centrum för att handla hem sushi till Elias och svägerska och en kebabrulle till mig (det är faktiskt inte så värst onyttigt, det är ju bara såserna och brödet i så fall). Vi kom hem, duschade, käkade och direkt efter det följde jag med min svägerska till Farsta centrum för hon skulle köpa kläder till Viktoria som snart fyller år och behöver för nya sin garderob. Dom växer ju som ogräs dom små liven, stora som små, haha! Idag har jag varit duktig för jag har städat, tvättat och ja, inget mer. Eller vid lunch tid så gick jag och min svägerska bort och kollade i den nya second hand butiken som dom har öppnat 2 hus ifrån oss. Dom har ju oanvända saker också, bland annat natusan våtservetter för 20:- och så har dom gjort som ett litet fik där. :) Myyyysigt! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen tror jag för imorgon ska jag träffa Nella, så ska passa på att duscha nu istället så slipper jag göra det imorgon, nu när Tino ändå sover. Ciao! <3 



Tinos hörna. :)





Haha, fråga mig inte vad det är på tvn?



Älskade säng som jag snart ska lägga mig i!



Min goseplutt sover som en prins. <3




Och sist men inte minst, min kära som totalt sabbade min fina bäddning. :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0