So what, i´m still a rockstar!

Nu sitter jag sent uppe igen trots att lilleman somna för länge sen. Eller idag tog det lite längre tid för honom att somna, säkert bara för att han somna sent på efter middagen och vaknade 20:00, men tillslut somna han igen i alla fall så det första jag gjorde då var att hoppa in i duschen. Jag blev så nöjd med min hårfärg så, nu är det kolsvart och jag funderar på att köpa hårförlängning till för jag vill ha mer volym på mitt hår!
Ska åka in till stan någon dag och kolla på det, kanske på torsdag? För då ska Tino träffa sin "flickvän", nej men då ska vi träffa min kära vän Malin och hennes dotter Leah som är exakt 1 vecka och 17 minuter yngre än vad Tino är. Det är lite coolt och jag och Malin är lika gamla dessutom. Ni kan läsa hennes blogg också, www.singingmom.blogg.se vet inte vad vi ska hitta på riktigt, om vi träffas i stan eller någon annanstans. Vi ska i alla fall bestämma en tid imorgon, ska även möta min svägerska klockan 12:00 vid hennes jobb så ska vi åka till Ikea på direkten, längtar! Juste Elias ska på kryssning imorgon så då får jag spendera natten ensam. :/ Kommer sakna honom fast han bara blir borta i 24 timmar. Men men, det är bra det också att få sakna varandra lite annars tröttnar man! Nu ska jag sova gott folk. <3



Jag med mitt snygga hår, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0