Nu ska jag ge mig på ett tidsinställt inlägg!

Skriver det här just nu söndag klockan 23:53 men ska testa och se om det uppdateras imorgon under dagen, hehe. :) På onsdag ska jag till Ikea med min svägerska och shoppa än massa, är så shopping sugen att det kliar ända ut i fingertopparna! Vill även handla på mellandagsrean men vet inte hur länge den pågår? Någon som vet hur länge mellandagsrean pågår? Det här vill jag ha bland annat ..




Ljusa jeans från Gina tricot, 200:-.



Blus från Gina tricot, 250:-.



Något random linne från Gina tricot, 150:-.




Mjukisar från Cubus (gärna tröjan till), 150:-.

Och till lilleman tänkte jag köpa bland annat ..



Enkla bodysar från H&M i olika färger (det är bra att ha), 50:-.




Chinos från Kappahl, 130:-.

Ja, sen så finns det ju en HEEEEL DEL annat också såklart som ska upp på min lista egentligen, men det får vi ta då. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0