När man har tråkigt, bara för att ..

1. Vad är ditt mellanamn? Leah Violetta. :)
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är rätt nöjd med det jag heter nu, Jennifer.
3. Är du i ett förhållande nu? Japp, det är jag.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? I 15 underbara månader.
5. Vem var du tillsammans med sist? Daniel hette han.
6. Får man fråga varför det tog slut? Känslorna svalnade från min sida.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja, det jag har nu är väldigt seriöst.
8. Vem vet mest om dig? Elias såklart och min pappa. :)
9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser med min familj oftast.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, det måste nog vara Twilight filmerna i så fall! :)
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? Pass.
13. Har du testat droger? Det var gamla tider ..
14. Röker du? Nej, inte regelbundet. Något bloss då och då, okej.
15. Snusar du? Nej, usch!
16. Saknar du någon just nu? Min mamma lite grann.
17. Hur mår du idag? Jag mår toppen idag! ;)
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga?
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Som om jag kommer ihåg det .. Nej, men var antagligen med Elias då.
20. Bästa minnet från sommaren? Hm? Jag var ju gravid då så pallade inte göra så mycket mer än att lata mig på stranden.
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Portugal.
22. När var du där? Sommaren 2009.
23. Är du rasist? Nej?
24. Har du helt svenskt ursprung? Är 0% svensk.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Min pappa är finsk och min mamma är filipinsk och spansk.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Jag föredrar utländska, min älskling är ju chilenare.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, min 18 års dag och tills jag och Elias ska flytta ihop i våran egen lägenhet.
28. Sköter du skolan? Går inte i skolan just nu men jag brukar sköta den, hyffsat i alla fall.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Gick aldrig klart den helt.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? Kan inte minnas om jag har fått MVG någon gång, men VG vet jag att jag har fått. :)
31. Vilket ämne var det? Arbetsätt och lärande.
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, det har jag säkert.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
34. Anser du dig vara intelligent? Haha, den var bra.
35. Vilken var den bästa dagen i ditt liv? När min son kom till världen såklart! <3
36. Vilken var den värsta dagen då? När jag åkte in på behandlingshem ..
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, men idag mår jag bra som sagt.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej, aldrig skurit mig men det finns andra saker.
39. Har du haft sömnproblem? För länge länge sen.
40. Hur ofta gråter du? Ganska ofta, jag är en känslig person.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Skriver av mig bland annat.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Pappa eller Elias.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ALDRIG!
44. Vilken klass går du i nu? Ingen, ska börja plugga på komvux sen.
45. Vilken skola? Se ovan.
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, otrohet är oacceptabelt.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Mm ..
48. Är du stolt över dig själv? Ja, nu är jag stolt över mig själv. :)
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hm? Kanske att det går att lita på mig i alla fall och att jag är en bra lyssnare.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår, mina ögon och min "söta näsa".
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ibland, det beror på vilket humör jag själv är på.
52. Cider elller öl? Cider spikat, hatar öl!
53. Har du några talanger? Njae, inte vad jag vet.
54. Vet du om någon är kär i dig? Förhoppningsvis är väl Elias det med tanke på att han är tillsammans med mig? :)
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Dom är ju några år yngre än mig så kompis och kompis vet jag inte riktigt, men vi bråkar sällan. Jag älskar min syskon jätte mycket!
56. Vad står det i ditt senaste sms? Vad har sötnosen för storlek nu? :) <3 (Från Alexzandra)
57. Hur lång är du? Runt 160 cm där någonstans.
58. Hur mycket väger du? Hela 75 kg fett, som snart ska bort!
59. Vilken storlek har du på kläderna? Oftast M men ibland kan jag få på mig S också.
60. Har du svarat ärligt? Ärligare kan man nog inte bli.



Listan tagen från: www.rtards.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0