Morgon mys!

Usch, jag är så trött. Vill bara sova hela dagen! Men det är bara att bita ihop och gå upp. Lilleman har gnällt lite till och från hela natten så jag har typ växlat från att ha haft honom i sin egen säng och våran säng. Han var kokhet men nu är det bättre, nu är han lugn och något piggare i alla fall. Vi får se om vi bara är hemma idag och myser kanske eller om vi åker iväg ikväll trots allt. Det skulle vara roligt men jag vill inte riskera att Tino blir sämre eller gnälligare .. Ska strax äta lunch, det blir en lätt lunch som köttbullar och makaroner. Jag ska även äta potatis sallad till som min mamma skickade med mig igår.
Uppdaterar senare, efter att jag har färgat håret maybe. ;) <3







Min älskade älskade älsklingsunge, du anar inte hur mycket mamma älskar dig! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0