Hej, blogg nummer 5!

                            
Yes, nu startar jag ännu en ny blogg. Här kommer jag att skriva om min vardag som ung mamma till världens finaste lilla prins, Juan Valentino Pérez Palma som föddes den 17 september i år (2010). Jag bor även tillsammans med min kära pojkvän (pappa till Valentino) Elias som jag är förlovad med sen 1 år tillbaka. Ett av mina största intressen är faktiskt att skriva men jag är lite utav en perfektionist och kan nästan aldrig bli nöjd, men denna gång får det vara nog. Tror att jag har haft ca 5 bloggar nu under detta år för att jag aldrig kan bli nöjd med mina bloggar. Jag skriver för det mesta för min egen skull, det är så skönt att bara få skriva av sig alla känslor. Glada som ledsna! Men också för att bevara gamla härliga minnen som man kan blicka tillbaka till om några år.
Men det blir också genast mycket roligare att blogga om man får lite respons också ska ni veta. ;) Och om ni vill läsa om min tid under graviditeten och 3 månader efter så kan ni kika in på min gamla blogg www.mammsing.blogg.se

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0