Godmorgon världen!

Sitter och äter frukost, äter mackor med majonäs. I love it! Fast det är väldigt onyttigt så ..
Men jag ska ändå börja träna nu efter nyår, ska börja på kickboxning, känner mig väldigt taggad sen så ska jag väl försöka börja äta nyttigare också. Det jag får akta mig för det är väl mest "kvällsfikat" och att inte gå och kolla i kylen 100 gånger om dagen när man är rastlös. Jag ska nog skriva ett kontrakt med mig själv, haha.
Hur som helst, ska försöka hoppa in i duschen strax så jag är klar redan så slipper jag stressa sen. Men det är ju ett tag kvar ändå så jag kan ta det lugnt än så länge. Måste förbi centrum och hämta ut ett paket från H&M som jag har fått (det innehåller ett Dra-på-lakan och ett örngott som inte fanns på lager när jag bäställde mitt påslakan för länge sen) sen ska jag även kolla efter någon fin julblomma att ge till min mamma i julklapp . :) <3



Snacka om att vi fick ett gott skratt när vi fick syn på den här krabaten som hade lite pusskalas med Pingu imorse. :')


Kommentarer
Postat av: Sandra

så underbart söt :D

2010-12-27 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0