En hel dag på Ikea!

Det var så kul att åka till Ikea med min svägerska, vi gick och pratade, ingen stress och hade jätte roligt! Lite jobbigt dock att bära på alla saker. Jag köpte bland annat en ny bäddmadrass (då Tino bajsade ner den förra + att den var ändå trasig och gammal så det var lika bra att köpa en ny), glas, bestick, tallrikar, överkast, kantklädsel, täcke/filt till Tino, lådor till Tino, en lampa, ny kudde till Tino m.m små prylar bara ..
Några timmar senare så kom min svåger (Elias bror alltså) och hämtade oss, stannade förbi centrum för att vi tyckte att vi förtjänade att avsluta dagen med en fet pizza! :) Har aldrig varit så förtjust i pizza egentligen men efter att Tino föddes så har jag börjat tycka om det? Under graviditeten mådde jag bara illa av det.
Sen har jag inte gjort så mycket mer sen vi kom hem i alla fall, höll Jannina sällskap i rummet medans hon fixade där med det som hon köpt och ja, nu är det kväll och jag ska nog försöka gå och lägga mig snart med tanke på att Tino sover redan och jag somnade 02:00 inatt och gick upp vid 08:00. :/ Elias är ju inte här så då får jag hela sängen för mig själv, ska passa på att sträcka ut ordentligt, haha! Just kidding, det känns lite tomt måste jag erkänna. Aja, orkar inte skriva mer nu ikväll. Natti natti! <3



Såhär pigg var jag när vi kom till Ikea (han ville inte alls ligga ner i vagnen så jag satte honom upp lite).



Usch, vad trött man kan bli av alla intryck.


Kommentarer
Postat av: Paulina

gud va söt han är ! :) vart finns det att köpa såna bokstäver till vagnen som på den översta bilden ?

2010-12-31 @ 15:00:51
URL: http://paulinaajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0