Nu är jag nöjd!

Idag har vi hållt på praktiskt taget hela dagen, först så kom kusin Isaac hit som sagt och då kollade vi en stund på Resident evil 4, sen så efter det när min svägerska kom tillbaka efter att ha varit ute och åkt pulka med ungarna så började vi montera ihop min fin fina byrå. :) Sen så flyttade vi in den i rummet, tog ut den andra byrån och möblerade om. Även mina 2 hyllor skruvades upp på väggen också. :) Så nu är det jätte fint och jag är super nöjd hittils. Vi hann inte riktigt klart med allting för att jag skulle natta Tino och då kunde vi ju inte fortsätta hålla på där inne. Men det ända som fattas nu är att dammsuga och sätta alla små detaljer på plats.
Hur som helst, rummet blev så himla mycket större i alla fall! Nu är jag trött som gatan så ska väl hoppa i våran nybäddade säng och få mig en godnatts sömn alldeles strax. Hur har ni haft det då denna lördag? Imorgon blir jag nog hemma bara igen och ska fortsätta fixa i rummet och bara ta det lugnt inför den kommande veckan. Kanske pyssla om mig själv lite och göra sånt som man aldrig hinner med annars, jag ska ta en låååång lång dusch tänkte jag då. Peace! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0