I brist på fantasi.

Haha, vet inte vad jag ska ha för rubrik. Det har inte blivit mycket till bloggande för min del. Igår orkade jag inte för att vi kom hem ganska sent och jag var ganska trött efter en hel dag med möte (som för övrigt gick jätte bra) och sedan Ikea efter det. Det blev en ny byrå, ett nytt nattduksbord, 2 hyllor och lite små prylar. Juste, jag köpte även en barnmatstol till Tino så nu kan han sitta och hålla oss sällskap en stund när vi käkar istället för att ligga på golvet i babygymmet eller sitta i knät, fast han måste såklart ha lite kuddar o.s.v runt om för han kan ju inte sitta helt själv ännu. Idag har jag inte heller kunnat blogga så mycket, dels så har Tino varit lite trött och gnällig och dels har jag själv varit jätte trött också. Så trött att jag till och med somnade mitt på dagen! Och till Malin om du läser detta, så har min comviq tagit slut igen så kan inte svara på dina sms! :/
Ska i alla fall lägga mig snart, imorgon tror jag att vi ska åka till Bauhaus och köpa målarfärg m.m. Till att måla om rummet. :) Roligt, roligt! Sen kommer kusin Isaac över hit så vi lär väl kolla film eller nåt allihopa. Sov sött alla! <3



Tino fick en sjukt gullig mössa idag av sin faster sen så fick han också en t-shirt som det står Rock Baby på, skit snygg men orkar inte ta bild på den just nu!









Mammas lilla gullefjun, jag älskar dig så! <3 (By the way, Tino har inte bara 4 fingrar på ena handen om ni tror det, tummen blev lite gömd på bilden bara, hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0