Trött!

Hela dagen har varit seg och det ända jag har ägnat mig åt är att trösta en grinig unge. Ända sen 07:15 imorse så har han gallskrikit till och från? Tänder på G? Men nu sover han, så det är skönt. Är sjukt trött i alla fall och har sån träningsvärk. Att man har tränat 2 dagar i rad det känns alltså. Imorgon ska jag träna igen, jag ska ge mig fan på att klara det här!
Igår så var ju jag på UM i Farsta och pratade lite med en gullig barnmorska, vi bokade in en tid till den 23 februari då jag ska sätta in min p-stav. Är livrädd för det! Jag var inte ett dugg rädd för att föda barn men tanken av att dom ska skära i min hud får mig nästan att svimma, haha. Efter det så kollade jag runt lite i Farsta centrum, köpte Barnkammar boken till Tino med massa fina barnvisor i. Jag minns själv när jag var liten hur kul jag tyckte det var när min pappa spelade gitarr och jag fick sjunga en massa sånger från en liknande bok jag hade, vill att Tino ska få uppleva samma sak. Min barndom har kanske inte varit den bästa men det finns ändå många saker som jag fick uppleva som var bra i alla fall. Efter det så mötte Elias upp mig i Skogås, jag handlade lite och gjorde en god kyckling sallad till mig själv (Elias ville inte ha). Sen var jag bara hemma tills det var dags att gå och bränna lite fett, hehe. :) Juste, blev helt paff igår när min lilla fis vände sig ett helt varv från rygg till mage nu på skötbordet igår! Han som har kämpat och kämpat i dagar och äntligen klara han det. :) Tror också att han håller på att krypträna för när han ligger på mage så tar han upp benen och rumpan i vädret, haha! Men sen blir han typ frustrerad att han inte kommer någon vart. Usch, nej nu går tiden för fort alltså. Jag sa till Elias idag att "Tänk, snart kryper han omkring här". Tino? Krypa? Jag har svårt att se det framför mig, att min lilla lilla bebis ska krypa och sen gå alldeles själv. Hur som helst, det var allt för mig. Orkar inte skriva en hel bok just nu och jag har ändå ingenting spännande att berätta. ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0