Tandvärk!

Jag ska skriva ett snabbt inlägg innan jag kryper till kojs, känns som om att jag har sovit alldeles för lite alltså. Jag går upp tidigt och lägger mig sent dock får jag skylla mig själv!
Idag har varit en bra dag, Tino har fått träffa sina gudmödrar och ni läste rätt! Gudmödrar, han är en sån lyckost och har nämligen 3 stycken. :) Alexzandra, Sandra och Emma, vi var i Farsta centrum idag och käkade lunch. Men innan dess mötte jag upp Sandra vid min gamla skola. :) Vi ska ju eventuellt ha dop i sommar så då blir det väl kanske mer officiellt typ. Men men, efter det så tränade jag såklart. Känns riktigt skönt! Elias är påväg att göra mig till träningsnarkoman känns det som .. Ska lägga mig brevid honom nu och somna in i hans mysiga famn. Godnatt! <3 By the way så lider jag med Tino om han nu börjar få tänder, jag har nämligen själv sån fruktansvärd tandvärk och svullet tandkött tack vare en visdoms tand som är påväg ut. Sen kan man ju inte låta bli att pilla med tungan där heller .. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0