Nu har jag bestämt mig.

Jag har funderat lite och tänkt att det här håller inte längre. Har varken tid eller lust att blogga längre, i alla fall inte som det ser ut just nu. Ville mest skriva för skrivandets skull men sen så känns det ibland som att man har press på sig att blogga när läsare frågar när man ska uppdatera igen .. Så nu säger jag tack och hej från mig så får vi se om jag någon gång kommer tillbaka till bloggvärlden i framtiden när saker och ting ser annorlunda ut i mitt liv. Ha det så gott så länge! <3











Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Terese

Tråkigt! :( men du ska bara blogga om du verkligen känner att du vill :) Puss!

2011-02-17 @ 08:48:30
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0