Monday.

Sitter här och gäspar ihjäl mig, är trött som jag vet inte vad. Idag har vi varit hemma hos Nella, det blev inte så himla mycket bilder som vi hade tänkt tror jag men men .. Det var ju såklart roligt att träffa henne ändå och bara snacka skit. :) Mötte upp henne först i centrum och sen drog vi hem till henne i Trånkan, sist jag var hos henne då var vi typ 8 år gamla? Men det känns som igår, haha! Efter det så åkte jag tillbaka till Skogås igen för jag skulle ju såklart träna, oturligt nog så var inte min "personliga barnvakt" där, alltså Chicos fru som brukar vilja gosa med Tino medans jag tränar. Så jag var tvungen att träna och vagga en envis och trött unge samtidigt. Hann träna 1 timme i alla fall så imorgon lämnar jag nog kvar Tino hemma med farmor en stund på kvällen eftersom att hon är ledig då. Goodnight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0